قیمت وسایزهای دستگاه عرق گیری خانگی دستگاه گلاب گیری تقطیر خانگی

روش دستگاه تقطیر، دستگاه عرق گیری خانگی، دستگاه گلاب گیری جهت عرق گیری , گلاب گیری ,عرق کشی ,گلاب کشی نعناع ، گل محمدی و دیگر گیاهان

قیمت وسایزهای دستگاه عرق گیری خانگی دستگاه گلاب گیری تقطیر خانگی

روش دستگاه تقطیر، دستگاه عرق گیری خانگی، دستگاه گلاب گیری جهت عرق گیری , گلاب گیری ,عرق کشی ,گلاب کشی نعناع ، گل محمدی و دیگر گیاهان

آناتجهیز-ایده از شما-ساخت واجرا از ما.ساخت دستگاه تقطیر گلاب گیری عرق گیری طبق سفارش و تغییرات مورد نظر شمادر سایز هاوظرفیت های مختلف و تولید شده باقالبهای صنعتی و کاملا درجه یک و کامل جهت گلاب گیری ، عرقگیری از گیاهان معطر و غیره ، بسیار ساده با کارائی بالا ، قابل استفاده روی شعله گاز ، شعله بخاری .پیک نیک و...جنس با کیفیت ,قیمت مناسب و ارزان تلفن سفارشات:09198204617-09126706649

  • ۰
  • ۰

 

ما به شما این اطمینان را می دهیم که بر خلاف دیگر تولید کنندگان این محصول تمامی دستگاه ها را با آب بندی کامل و بدون هیچ گونه مشکل فنی و همچنین استفاده از بهترین متریال مانند آلومینیوم با ضخامت بالا ، استلنس استیل و مس از بالاترین کیفیت ممکن را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم .
 

دستگاه عرقگیری _ چه نوع دیگ عرقگیری بخریم؟؟ کدام کندانسور بهتره؟؟برقی آبی  شیشه ای - YouTube

«دستگاه تقطیر» یا «دستگاه عرق‌گیری» دستگاهی است که می‌تواند در خانه، عطاری‌ها و در هر محل دیگر عرق هر جور گیاه را بگیرد.به زبان ساده‌ به ‌دستگاهی ‌گفته می‌شود که با آن مخلوط دو مایع که در نقطه جوش اختلاف زیادی با هم دارند را از هم جدا می‌کنند.اساس کار در این دستگاه تفاوت در نقطه ی جوش اجزاء مخلوط است.در این روش با استفاده از حرارت دادن مخلوط مایع در مایع به دلیل تفاوت در نقطه ی جوش یکی از اجزاء تبخیر شده و با انتقال به داخل لوله ی بالایی سرد شده و دوباره به صورت مایع در ظرف دیگر ریخته می شود.

دستگاه گلاب گیری، دستگاه عرق گیری ( دستگاه تقطیر خانگی و عطاری): این دستگاه جهت گلاب گیری و یا عرق گیری و تقطیر به صورت بسیار ساده و با کاربرد خانگی و عطاری طراحی و ساخته شده است. برای دیدن فیلم دستگاه تقطیر، دستگاه عرق گیری و دستگاه گلاب گیری خانگی و عطاری کلیک کنید.

این دستگاه بهترین انتخاب جهت ایجاد یه شغل پردرآمد با کمترین هزینه است که میتواند شما را در کمترین زمان به سود سرشاری برساند.

دستگاه عرق گیری آناتجهیز از نوع سنتی است که خنک کنندگی آن با آب سرد انجام میشود که فاقد جوش قلع و سرب بوده و کاملا بهداشتی برای گرفتن عرقیجات 100%ارگانیک وشفاف در اختیارشما عزیزان قرار گرقته است.کار کردن با آن بسیار راحت بوده که توضیحات کامل آن داده شد.

آناتجهیز تولید کننده انواع دستگاه عرق گیری اجاقدار و بدون اجاق با دیگ الومینیومی و استیل.دستگام عرق گیری با دیگ مسی/دستگاه تقطیر با کندانسور مسی با قابلیت ارسال به سراسر کشور در خدمت شما عریزان میباشد.

 


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی